Консалтингово-експертні послуги

Консультування працівників компанії-Замовника на будь-якому етапі дослідження, у випадку проведення самостійного маркетингового або соціологічного дослідження. Експертиза якості результатів дослідження, а також якості будь-якого етапу маркетингового дослідження (анкета, метод збора інформації, вибірка, методи обробки, методологія та мова аналізу даних, результати та висновки).

Дослідження людинопотоків

Замір потоків автотранспорту та пішоходів вулицями міста, автомагістралями. Замір відвідувачів та покупців у магазинах. Замір людинопотоку на зупинках громадського транспорту.

Цілі заміру:

оцінка ефективності розміщення носія зовнішньої рекламы (щит, плакат тощо.). Оцінка ефективності розміщення торгівельної точки або точки з надання послуг населенню. Оцінка ефективності проведення промоушн акції, мітингу тощо;

Результати заміру:

частота появи об’єктів у певні періоди часу, швидкість руху, зміни, кількість появ об’єктів на одиницю часу, маршрути руху об’єктів, соціально-демографічні характеристики розподілу респондентів, індекси, рейтинги місць проведення заміру тощо.